FAQ

Kan jeg returnere et online køb i jeres fysiske forretning?

Du kan returnere varer købt i webshoppen i vores fysiske butik i: Gothersgade 89, 1. sal indenfor 14 dage fra købsdatoen. Varerne skal returneres i original emballage og med mærkat. De skal naturligvis være ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen.

Kan jeg hente mine varer i jeres fysiske butik?

Ja, du kan hente alle online ordre i vores åbningstid i klinik i Gothersgade 89, 1. sal, 1123 Københanv K

Mandag 8.30-20.00
Tirsdag 08.30-18.00
Onsdag 08.30-18.00
Torsdag 08.30-20.00
Fredag 08.30-16.00
Lørdag 08.30-16.00
Søndag Lukket

Kan jeg få leveret varer uden for Danmarks grænser?

Hvis du ønsker levering uden for Danmark, anbefaler vi at du kontakter os på shop@moderliv.dk

Jeg ønsker at sende en vare retur, hvad gør jeg?

Du kan sende din vare retur til følgende adresse:

Moderliv ApS
Att.: Moderlivshop
Gothersgade 89, 1
1123 København K

Du skal sørge for, at varen er forsvarligt indpakket. Du har ansvaret for varen, indtil vi modtager den. Gem postkvittering samt evt. track and trace nummer. Husk at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller kvittering for dit køb. Du skal selv betale fragtudgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, med utilstrækkelig porto eller uden omdeling.

Kan man købe et gavekort til webshoppen?

Ja, det kan du sagtens. Du kan købe et gavekortet direkte i webshoppen og vælge mellem at få det tilsendt med PostNord eller tilsendt som pdf.

Hvor meget koster levering?

Levering koster 39,00 kroner uden omdeling og 49 kroner med omdeling. Ved køb over 500 kroner er leveringen uden omdeling gratis.